Стартери двигунів ручні і електричні
Стартер є механзимом, який запускає бензиновий двигун квадроцикла. Вони бувають двох видів: електричний та ручний.
Ручні стартери зазвичай мають рукоятку, яку потрібно крутити вручну для створення необхідного моменту, що обертає. Цей метод старту може вимагати деякої фізичної праці, але він вважається надійним та простим у використанні. Вони забезпечують автономність, оскільки не залежать від зовнішніх джерел енергії.
Електричний стартер працює від електричної системи квадроцикла та пропонує більш комфортний та зручний спосіб запуску. Зазвичай він активується натисканням кнопки, що робить процес старту більш легким та швидким. Вони особливо корисні у ситуаціях, коли необхідно багаторазово запускати двигун.
Однак, електричні стартери залежать від батареї, і їх використання може бути обмежене розрядом акумулятора. Цей стартер вимагає більш складної системи, що може зробити його схильним до збоїв. У разі виходу з ладу електричного стартера водій може покладатися на ручний варіант.
Вибір між ручним та електричним стартером залежить від переваг водія, умов експлуатації та індивідуальних потреб.
- 2686
- 2370
- 2093
- 382 ₴Немає в наявності2094+380 (99) 007-57-66Telegram
- +380 (98) 235-65-93Viber
- 686 ₴Немає в наявності2092+380 (99) 007-57-66Telegram
- +380 (98) 235-65-93Viber
-
2224+380 (99) 007-57-66Telegram
- +380 (98) 235-65-93Viber
-
1808+380 (99) 007-57-66Telegram
- +380 (98) 235-65-93Viber
-
S-335315+380 (99) 007-57-66Telegram
- +380 (98) 235-65-93Viber
Стартер бензинового двигуна виконує тільки одну функцію, він розкручує вал двигуна для подальшого його обертання. Стартери двигунів бувають двох видів: ручні і електричні. Ручний стартер двигуна в своїй конструкції має шнур, який натягують рукою, шнур піднімає і обертає зірку в стартері, яка зчіплюється з коленвалом і приводить його в рух. Для заводу двигуна, іноді недостатньо одного натягування шнура і доводиться його "смикати" кілька разів. З електричним стартером справи йдуть набагато простіше. Принцип його роботи полягає в тому, що поворот замку запалювання подає електрику на щітки стартера і ті починають обертати колектор за допомогою взаємодії магнітного поля обмотки і рамок. Все це звучить складно, але насправді, варто лише повернути ключ запалювання, як двигун починає заводитися.
У свою чергу, ручні стартери можуть відрізнятися матеріалом корпусу і серцевої зіркою, вони можуть бути алюмінієві та пластикові.