Продавець QULU розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1290 відгуків
+380 (99) 007-57-66
+380 (98) 235-65-93
QULU
Кошик

Карбюратор у мототехніці, що потрібно знати

Здавалося б, у 21-му столітті сучасна техніка з двигунами внутрішнього згоряння перейшла на інжекторні системи подавання палива. Але все ж залишається велика категорія транспортних засобів, що мають у своїй конструкції карбюратор. Найчастіше до цієї категорії належить техніка, виготовлена двадцять, а то й більше років тому. Також до неї можна віднести недорогі моделі мотоциклів, малолітражних мопедів, квадроциклів з об'ємом двигуна 50 сантиметрів і більше. Загалом, починаючи розбиратися, розумієш, що парк транспорту досить великий. Отже, карбюратор являє собою нескладну систему подавання палива в циліндр двигуна, що складається з камери з поплавцем, яка наповнюється паливом, а далі через жиклер паливо засмоктує в дифузор, де змішується з повітрям, перетворюючись на образу повітряно-паливної емульсії. Така нехитра система слугувала майже сотню років, з постійними модернізаціями. В останні десятиліття карбюратори активно заміщаються інжекторною системою. Інжектор сучасніший і технологічніший, інжектор вприскує паливо в циліндр, а паливо з карбюратора всмоктується вакуумом, що утворюється. Інжекторна система складається з десятка вузлів, що призводить до високої вартості як самої системи, так і її ремонту. Так само не варто забувати, що чим більше з'єднання й вузлів і з яких складається деталь, то більша ймовірність того, що одна з них вийде з ладу в невідповідний момент. Наприклад, десь у лісі під час прогулянки на квадроциклі. Також мінусом інжекторів можна вважати їхню адаптацію до екологічних вимог, це призводить до того, що на етапі настроювання блока керування встановлюється менший об'єм палива за подавання, ніж ця система здатна видати. У карбюраторній системі таких проблем немає. Система проста та стабільно працює, у ній лише два компоненти — сам карбюратор і насос. Мінусом можна вважати систему підкачування в холодну пору, невідповідність двигуна екологічним нормам, а також згодом виходить із ладу деякі рухомі вузли дросельної заслінки або засмічення клапанів. Але оскільки обговорюється питання про використання карбюратора в двигуні малого об'єму, а саме до однієї тисячі кубічних сантиметрів, то в такому разі екологічна втрата близька до нуля. А ось переваги очевидні, адже є можливість використовувати ваш двигун у повну потужність, без обмежень із боку виробника.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner