Редуктор для дитячого електромобіля, як вибрати, на що звернути увагу
Редуктор являє собою пристрій із мотором і набором шестерень. У дитячому електротранспорті використовуються редуктори знижувального типу, тобто коли вал двигуна починає передавати обертання в редукторі на сусідню шестерню, кількість обертів за секунду зменшується з кожною наступною шестернею в ланцюгу водночас тягова потужність зростає. У дитячому електромобілі найчастіше буває два типи редукторів — тягові редуктори и кермові. Тяговий редуктор, це важлива деталь дитячого електротранспорту. Саме від характеристик цієї деталі залежить, як швидко їхатиме машинка, якою вагою може перевозити, і які перешкоди долати. Як же зрозуміла, який редуктор стоїть у вашому електромобілі? Важливі характеристики вказані на моторі редуктора, як-от типорозмір мотора, наприклад, rs 550 або rs 390, дорівнює кількість обертів, наприклад, 10000 rpm. Редуктори з мотором rs390 або 380 довжина такого редуктора становить зазвичай 160 мм, а його потужність становить 25 W. Редуктори з мотором rs 550 або 570 потужніші, завдовжки 180 мм або більше, а їхня потужність 45 W і вище. Якщо потрібно замінити редуктор новим, необхідно знати параметри зазначені в цій статті, а також форму кріплення до колеса та діаметр отвору під вісь. Під час першого під'єднання редуктора може виникнути проблема з напрямком руху, тобто під час натискання кнопки руху вперед редуктор обертається у зворотний бік. Це дозволено за допомогою зміни полярності контактів під'єднання до блока керування. За бажання зробити ваш дитячий транспорт швидшим, заміна редукторів на потужніші може виконати це завдання.
У кермового редуктора зовсім інші завдання, йому не потрібна велика швидкість або потужність. Завдання такого редуктора, повертати кермо та рухи такого редуктора кратності. Кермові редуктори вирізняються різноманітними формами та типами кріплення до кермової осі. Кермовий редуктор виходить із ладу, найчастіше, через короткі рухи в протилежні боки. Водночас виходить із ладу одна з шестерень. Кермові редуктори замінити складніше завдання, порівнюючи з тяговими. Адже водіїв безліч моделей, і їх підбір ускладнюється саме їх специфічними формами. Щоб редуктори слугували довго та не виходили з ладу, насамперед їх необхідно розбирати та змащувати наприкінці кожного сезону. Також за можливістю зберігайте електротранспорт у сухому місці, щоб уникнути окислення електронних деталей.
У кермового редуктора зовсім інші завдання, йому не потрібна велика швидкість або потужність. Завдання такого редуктора, повертати кермо та рухи такого редуктора кратності. Кермові редуктори вирізняються різноманітними формами та типами кріплення до кермової осі. Кермовий редуктор виходить із ладу, найчастіше, через короткі рухи в протилежні боки. Водночас виходить із ладу одна з шестерень. Кермові редуктори замінити складніше завдання, порівнюючи з тяговими. Адже водіїв безліч моделей, і їх підбір ускладнюється саме їх специфічними формами. Щоб редуктори слугували довго та не виходили з ладу, насамперед їх необхідно розбирати та змащувати наприкінці кожного сезону. Також за можливістю зберігайте електротранспорт у сухому місці, щоб уникнути окислення електронних деталей.
Інші статті