Продавець QULU розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1290 відгуків
+380 (99) 007-57-66
+380 (98) 235-65-93
QULU
Кошик

Типи гальмівних систем квадроциклів і як правильно їх підібрати

Сьогодні йдеться про такі запчастях квадроцикла, як гальмівна система. Ми розберемо два її основні типи, які можуть встановлюватися — це гідравлічна та механічна.
Механічна гальмівна система являє собою простий механізм, що з'єднується між собою сталевим тросом. Принцип її роботи полягає в тому, що трос з'єднує між собою ручку гальма та суппорт і під час натискання на ручку трос притискає колодки супорту до диска, у подальшому разі чого відбувається гальмування. Така система дуже надійна, проте не завжди зручна, позаяк для гальмування необхідно застосовувати фізичну силу і з урахуванням того, що дані системи загалом встановлюються на дитячі квадроцикли, дитині буде важко нею користуватися. Така система дуже проста, а отже, не дорога.

Гідравлічна гальмівна система — це складніший і дорожчий механізм. Принцип такої системи полягає в тому, що вона гальмує транспорт за допомогою гальмівної рідини, і зараз ми розберемося, як саме це відбувається. У гальмівній ручці є циліндр, у який і заливається рідина, зазвичай, у донному циліндрі встановлюють спеціальний рівень, щоб контролювати кількість рідини в системі та за потреби доливати її. Під час натискання ручки гальма рідина під тиск через шланги надходить у суппорт і рухає поршень, який у подальшому разі притискає колодку до гальмівного диска. На квадроциклах встановлюють два різновиди супортів, це однопоршневі та двопоршневі, що позначається на ефективності гальмування. Треба розуміти, що така система має бути повністю герметичною. Тому перед кожним виїздом необхідно перевіряти її працездатність і у разі виявлення несправності або розгерметизації, терміново усунути ці проблеми. Гідравлічна гальмівна система так само дуже надійна, і водночас дуже легка у використанні, позаяк для гальмування транспорту немає потреби застосовувати велику фізичну силу, гідравліка зробить усе сама.

Так само забудемо про гальмівні колодки. Колодки заведено вважати витратним матеріалом, позаяк вони виконують найважчу роботу та беруть на себе найбільші фізичні навантаження. Колодки можна порівняти з гумкою, вони виконують свою роботу, але в процесі експлуатації просто перуться і за цим теж необхідно ретельно стежити, щоб не догодити в транспортний похід. Рекомендується змінювати колодки один раз на сезон, однак, у разі використання квадроцикла на межі своїх можливостей, колодки будуть стиратися набагато швидше та їх потрібно міняти на вимогу.

Ще одним витратним матеріалом у гідравлічній гальмівній системі є болти, які з'єднують шланги з ручкою, супортами або трійником. Цей болт обов'язково має бути з гумовою прокладкою для того, щоб уникнути протікання гальмівної рідини. Тому рекомендується їх перевіряти та за потреби змінювати після зміни температурного режиму, наприклад, після зими, гумові прокладки можуть просто прийти в непридатність, що призведе до протікання рідини, а такий транспорт використовувати вже небезпечно.

Чи можна замінити механічну систему квадроцикла на гідравлічну? Так, можна! Тільки треба враховувати такі моменти. Гідравлічна система набагато дорожча від механічної та вимагає особливого догляду за нею. Також необхідно буде правильно підібрати гідравлічні супорти, оскільки їхні кріплення відрізняються від механічних

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner