Поради для покупців
Привіт, шановані відвідувачі нашого сайту!
У цій статті ми пропонуємо кілька порад і рекомендацій для Вас, перш ніж Ви оформите замовлення на нашому сайті.
Опис товару
Опис усіх товарних позицій на нашому сайті зроблений нашими колапірайтерами або представлений тим чи іншим виробником. Переконливе прохання ознайомлюватися з описом, щоб уникнути неприємних ситуацій під час отримання товару на поштою.
Фото та відео
Усі фото- та відеоматеріали представлені на нашому сайті, зроблені нашим фотографом або надані виробником і відповідають дійсності. Переконливе прохання, ознайомлюватися з усіма медіа матеріалами, щоб уникнути неприємних ситуацій під час отримання товару на пошті.
Доставка, прибуття й отримання посилки
Доставка посилки та зворотного накладеного платежу — платні! Всі витрати оплачує одержувач. Винятком є акції, якщо такі вказані на сайті.
Доставка посилок здійснюється транспортною компанією нова пошта.
Заберіть посилку не пізніше, ніж за 5 робочих днів від моменту отримання SMS від експлуатації доставки. Триваліше здійснюється в разі, коли покупець оплачує доставку.
Отримати посилку можна тільки на тому відділенні пошти, яке Ви вказали під час оформлення замовлення. Щоб отримати посилку, необхідно надати оператору пошти номер ТТН, який Вам надсилає компанія
Весь товар перед відправленням перевіряється. Тому ми настійно рекомендуємо перевіряти посилку у відділенні пошти. Інакше повернення товару, який може пошкодитися під час транспортування, буде неможливий.
Часті питання:
Коли Ви відправите посилку?
Дату та час відправлення посилки призначає наша компанія, попередньо повідомивши одержувача, коли й скільки буде відправлено замовлення.
Ви відправляєте накладеним платежем?
Так, наша компанія відправляє посилки за накладеною платежетою. Винятками, коли компанія може попросити внести передоплату є:
- У покупця є негативні відгуки на порталі
- Покупець розміщений у чорному списку Нової Пошти
- Покупець запланував шестерню редуктора
- Покупець запланував комплект гуми
Попередження: Нова пошта стягує додаткову плату за накладені платежі.
Наша компанія може попросити внести передоплату, але ніколи не настоїть на цьому, а залишає право вибору за покупцем!
Я оплатив замовлення, чому Ви не відправляєте?
Наша компанія просить абсолютно всіх покупців перезватися після оплати для підтвердження, а також робити скриншот або фото самої оплати. Надсилає товар тільки після оплати, у термін, встановлений компанією, але не пізніше, ніж за 5 робочих днів. Винятком у термінах відправлення є замовлення, у яких товар вказаний як "під замовлення".
Якщо мені щось не підійде, чи можу я повернути або поміняти товар?
Так, обмін і повернення можливе згідно з чинним законодавством України. Наша компанія піклується про те, щоб Вам усе дісталося, тому в окремих випадках компанія може попросити фото-повідомлення відправити на вайбер або пошту, щоб уточнити всі деталі.
Купуйте із задоволенням! З повагою, інтернет-магазин QULU.